Verhuizen naar Redhill Street - Reisverslag uit Redhill, Verenigd Koninkrijk van Lana Jonkhoff - WaarBenJij.nu Verhuizen naar Redhill Street - Reisverslag uit Redhill, Verenigd Koninkrijk van Lana Jonkhoff - WaarBenJij.nu

Verhuizen naar Redhill Street

Door: Lana

Blijf op de hoogte en volg Lana

07 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Redhill

Ik ben wakker geworden met spierpijn in m'n armen..eerst dacht ik van al het dansen maar toen ik mijn koffer ging trekken voelde ik meteen dat het daar aan lag..dat zal nog wel even blijven. Om 12 uur moesten we de duur uit. Met al onze koffers naar Warren Street gegaan. We hebben geluncht en daarna moest ik afscheid nemen. Zij gingen weer terug naar Nederland en ik bleef natuurlijk in Londen. Zelfs toen vond ik het moeilijk om m'n tranen in te houden..Op een of andere manier word ik dan emotioneel. Maar gelukkig geen traan gezien! Ik heb besloten om in de Starbucks te gaan zitten (De mensen van het appartement waren namelijk pas 19:00 thuis). Twee kopjes koffie en vier uur later heb ik dan toch echt het appartement gevonden! (zonder taxi hoor!) Het is een leuk appartement met aardige mensen. Wel gek dat ik nu met hun samen woon. Al mijn spullen zijn uitgepakt en georganiseerd..ziet er super netjes uit! Dat moet ik wel behouden...haha. Net heb ik boodschappen gehaald bij Sainsbury's. Alleen ontbijt voor morgen en was rond de 14 pond kwijt..Londen is echt duur!

Slaap lekker, ik ga nu bedenken wat ik morgen ga doen.

xxxx

  • 08 Juli 2014 - 10:14

    Anouk:

    Klinkt wel errug veel voor ontbijtje... Hoop dat je daar een week van kunt eten :-)

  • 08 Juli 2014 - 11:16

    Irene:

    Hoi schat het lijkt mij dat je je daar heel anders voelt , zoiets als ; spannend gevoel , fijn gevoel, volwassen gevoel, avontuurlijk, en uiteindelijk zeker een zelfstandig gevoel!
    Ik vind het nogmaaals geweldig .Fijne dag XX


  • 08 Juli 2014 - 20:39

    Lana Jonkhoff:

    Ja ik kan er wel een aantal dagen van leven hoor! Ik heb nog geen speciaal gevoel...moet nog komen denk ik ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lana

Lieve Lezer, zoals je wel zal weten ben ik nu twee maanden in Londen. Doormiddel van deze site kan ik mijn reisverslag bijhouden en zo jullie op de hoogte houden van mijn reis! De eerste twee weken zal ik in de buurt van Regent zitten. Deze twee weken is het vakantie voor mij! Ik ben van plan om musea, theater en de sportschool te bezoeken! Oh en natuurlijk sightseeing:). Over twee weken reis ik weer naar een buitenwijk van Londen, Surrey, om de zangcursus, acteercursus en de auditiecursus te volgen op de Guildford School of Acting. Die cursussen duren drie weken. Daarna kom ik naar huis voor de auditie van het ROC! Dat zal waarschijnlijk 11 augustus zijn. Veel leesplezier! xxxx kisses from London Love Lana

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 3149

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Mijn reis naar Londen

Landen bezocht: