Wireless festival - Reisverslag uit Finsbury, Verenigd Koninkrijk van Lana Jonkhoff - WaarBenJij.nu Wireless festival - Reisverslag uit Finsbury, Verenigd Koninkrijk van Lana Jonkhoff - WaarBenJij.nu

Wireless festival

Door: Lana

Blijf op de hoogte en volg Lana

06 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Finsbury

Na een goede vlucht (business class) met de KLM was het weer wennen om met het OV te reizen. Ik kwam ongeveer 07:30 aan. Met mijn enorm grote en vooral zware koffer en grote rugzak op m'n rug (tja twee maanden kleren nodig?) was het erg lastig om door alle metro's en treinen te komen. Er zijn namelijk geen liften... hier en daar een roltrap maar die zijn niet noemenswaardig. Dus rond de 20 mensen hebben mij geholpen m'n koffer de trap op of de trap af te helpen. Na een aantal verkeerde metro's en wat gezoek ben ik dan toch eindelijk om half 1 aangekomen bij Julia en co in Harringgay. Helemaal kapot. Snel opgemaakt, zag er namelijk niet uit, en ik was klaar voor Wireless!!
Wireless was mijn eerste festival en het was GE-WEL-DIG! Julia had een verrassing... VIP Tickets! wij konden met ons leuke bandje om onze polsen vooraan staan zonder dat je wordt platgedrukt door de 10.000 mensen die ook willen dansen op de geweldige muziek. Lisa heeft kunnen regelen dat supermodel Cara Delevinge een SELFIE met ons maakte. Die was namelijk ook aan het dansen op Ellie Goulding. Mijn hoogtepunt was het optreden van Bruno Mars! Hij zong super goed en alles eromheen was spectaculair! Eenmaal thuis waren al onze voeten dood, maar het was het zeker waard!

  • 07 Juli 2014 - 20:47

    Anouk De Klerk:

    Wat geweldig die VIP kaarten, goed geregeld Juul! Wou dat ik erbij had kunnen zijn. Xx

  • 07 Juli 2014 - 21:31

    Irene:

    Wat n ervaring , geweldig !

  • 07 Juli 2014 - 23:03

    Julia:

    Aaaah wat super leuk om te lezen laan! Jammer dat ik niet langer bij je kon blijven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lana

Lieve Lezer, zoals je wel zal weten ben ik nu twee maanden in Londen. Doormiddel van deze site kan ik mijn reisverslag bijhouden en zo jullie op de hoogte houden van mijn reis! De eerste twee weken zal ik in de buurt van Regent zitten. Deze twee weken is het vakantie voor mij! Ik ben van plan om musea, theater en de sportschool te bezoeken! Oh en natuurlijk sightseeing:). Over twee weken reis ik weer naar een buitenwijk van Londen, Surrey, om de zangcursus, acteercursus en de auditiecursus te volgen op de Guildford School of Acting. Die cursussen duren drie weken. Daarna kom ik naar huis voor de auditie van het ROC! Dat zal waarschijnlijk 11 augustus zijn. Veel leesplezier! xxxx kisses from London Love Lana

Actief sinds 07 Juli 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3151

Voorgaande reizen:

06 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

Mijn reis naar Londen

Landen bezocht: